background

woensdag 27 juni 2012

49 Ouwe sokken aan de lijn ....

Het motto was eigenlijk: "49 Sokken aan de lijn, voor de 50e motte binnen zijn.". Ik heb de tekst iets of wat aangepast. Ik heb 49 sokjes van Eline Pellinkhof op restantjes papier afgedrukt en in 3d op de vlaggetjeslijn geplakt. Het stippenpapier op de achtergrond is uit een papierblokje van Marianne Design. De vlaggetjeslijn is van Joy, heb ik bij www.beashobbyplaneet.nl gekocht. De tekst heb ik op de computer gemaakt en de cijfers 50 zijn met een stans van MFT gemaakt. Ik vind het al met al een heel vrolijk kaartje geworden en hoop dat de persoon die hem krijgt dat ook zal vinden.





2 opmerkingen:

  1. wat is die leuk geworden
    hier zal je wel een tijdje mee bezig zijn geweest om ze uit te knippen
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ontzettend leuk om tezien Yolanda!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen