background

woensdag 13 juni 2012

Waar het mee begon.....

Zoals de titel al aangeeft zijn dit kaarten die ik heel in het begin heb gemaakt toen ik mijn hobby na lange tijd weer oppakte. Ik vind het leuk er zo nu en dan nog eens naar te kijken. Ik was, en ben eigenlijk nog steeds, "zoekende" naar een soort van "eigen stijl". Ik was in het begin heel erg bezig met het op de juiste manier inkleuren van stempels en hoe ik alles een plaatsje kon geven op een afmeting van 14 x 14. Ik vond ook dat er, op iedere kaart die ik zo'n beetje maakte, een stempel moest staan. Ik heb me in die tijd dan ook helemaal suf gekocht aan Magnolia's. Ondertussen weet ik wel beter, een plaatje op z'n tijd is leuk .... maar hoeft niet noodzakelijk altijd. Er zijn zoveel mooie producten te koop waar je een kaart mee "op kan pimpen" en mee kan experimenteren. Maar dat is en blijft natuurlijk heel persoonlijk, het is maar net waar je van houdt en bij je past.

 


 

 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten