background

donderdag 12 juli 2012

HAPPY BIRTHDAY ... LOVE U

Verzoekje van mijn oudste dochter, een kaart voor haar vriend. Hij is de 20e juli jarig. Of ik wilde letten op: niet te veel poespas, mannelijk maar ook lief, boodschap mag wel heeeeel duidelijk zijn. Ja, ja .... kleine kindjes worden groot en weten dan heel goed wat ze wel en niet willen. 

Papier is van Echo Park Style Essentials "Runway" Paper Kit en Dots & Stripes Soda Fountain Cardstock Pad (www.hobbidee-breda.nl).

Stansen MFT Die-namics Fishtail Flag Stax, MFT Fishtail Banner, MFT By The Letters en MFT Double Scallop (heb ik een randje met schulpjes afgeknipt) (www.doeading.nl)

De twee grote hartjes zijn Nestabilities, de kleintjes zijn een ponsje van de Hema.

Lint is van de Hema

Letterstempels LOVE van Eline Pellinkhof.

Stempel Happy Birthday is van Magnolia

De ondergrond heb ik ge-embost met een hartjes embossing folder die ik een keer bij Boekenvoordeel heb gekocht.




3 opmerkingen:

  1. Nou dat is goed gelukt zo te zien. Toch wel enigszins stoer, maar vooral ook lief.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een mooi kaartje dus je dochter ook weer blij.

    BeantwoordenVerwijderen