background

maandag 2 juli 2012

Van Harte


Weer een verjaardagskaartje klaar! Ik heb de volgende materialen gebruikt:

- Stippen papier is uit een paper-pad van Crafts-too.
- Papicolor paars en wit.
- Mandje van Marianne design: Cr1207 Craftable Madelieven mand.
- Vlaggenslinger is van Joy: 6002-0100 Cutting & Embossing stencil rand.
- De vlindertjes heb ik afgeknipt van de randpons Martha Stewart Edge Punch -
  Monarch Butterfly.
- Het "hekje" heb ik gemaakt met de Martha Stewart Garden Trellis pons.
- Embossing folder gebruikt voor de witte achtergond.
- Verder heb ik nog wat lint, stickels, DMC garen en een bradje gebruikt.
  De letters heb ik eerst met een zwarte fine-liner geschreven en ben daarna
  met een paarskleurige Glaze stift er overheen gegaan waardoor je een
  mooie glans op de letters krijgt. 
Cr1207 Craftable Madelieven mand
www.beashobbyplaneet.nl

6002-0100 Cutting & Embossing stencil rand
www.beashobbyplaneet.nl
Het blaadje is van de Lr0106 Creatables Flora 2


2 opmerkingen:

  1. erg vrolijk Yolanda
    waar heb je de bloemetjes mee gemaakt?
    gr ineke
    ps die slinger is echt leuk he!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan er wat van ook deze ziet er weer super uit.
    gr, Bea

    BeantwoordenVerwijderen