background

dinsdag 2 oktober 2012

Another Year Older

Verjaardagskaartje voor een van mijn mannelijke collega's. Normaal gesproken feliciteer ik de jarige Job of Jobbine gewoon op het werk. Ik werk op een school met zo'n 900 leerlingen dus kan je nagaan hoeveel collega's ik heb ;) Niet aan te beginnen dus om voor allemaal een kaartje te maken. Maar omdat deze collega momenteel langdurig ziek thuis is, vond ik het wel op zijn plaats om hem een kaartje te sturen.
 
Wat wel leuk is om te vermelden (en misschien zijn er onder jullie die zeggen: "Dat weten we al lang", maar ... de letterstempel is eigenlijk een geheel, dus ziet er zo uit -> ANOTHER YEAR OLDER. Maar ik wilde de tekst onder elkaar op de tag. Wat ik toen gedaan heb is de woorden die ik nog niet nodig had, afplakken met niet permanente tape, dat is van dat matte tape (kan even niet op de juiste benaming komen). En kon ik dus de tekst onder elkaar stempelen.
 

 

1 opmerking:

  1. Mooie kaart voor je jarige collega, leuk dat het een pocketkaartje is met label. Jaaa dat doe ik ook zo met stempels als ik ze gedeeltelijk wil gbruiken.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen