background

zondag 27 januari 2013

Happy Birthday

Twee nieuwe volg(st)ers die ik VAN HARTE WELKOM wil heten: Jeanet en Marjolein. Tof dat jullie mijn blog willen volgen! Jeanet volg ik zelf ook al een tijdje, ze plaatst niet alleen haar mooie kaarten op haar blog, maar ook lekkere recepten en interessante boeken. Marjolein volg ik sinds kort, als je o.a. van Magnoliaatjes houdt dan ben je bij haar op het juiste adres. 
 
Het was weer heel leuk om alle reacties te lezen op mijn vorige bericht. Deze keer een heel ander kaartje, beetje afwisseling kan geen kwaad, is voor jullie ook spannender, toch ;-) haha. De kleindochter van een collega wordt binnenkort 6 en ze heeft mij gevraagd om voor de jongedame een kaartje te maken. Omdat ik al heel lang niets met mijn Magnolia stempels heb gedaan, vond ik dit wel een leuke gelegenheid om er weer eens een "uit de kast" te trekken. In het kleuren van deze mooie meisjes ben ik helaas (nog) niet zo heel erg goed, paper-piecen gaat me beter af, dus ben ik daarmee aan de slag gegaan. Ik vind het zelf wel een vrolijk kaartje geworden haha. Helaas komen de kleuren wat bleekjes over op de foto. Het papier is van Doodlebug, de bloemenstans van MFT en voor de basis heb ik deze keer Papicolor gebruikt. Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden?
 
 

10 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, Yolanda, die gaat vast in de smaak vallen bij de jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan hoor! Ziet er heel gezellig uit, daar zal de jarige blij mee zijn.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, dat paperpiecen gaat je goed af hoor! :-)
    De jarige zal het kaartje vast geweldig vinden.
    6-jarige meisjes vinden rose vast heel mooi en wie wilde er op die leeftijd zelf niet graag een prinses zijn?

    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk eenprima kaart voorbode zesjarige, en ja ik houd ook van afwisseling hoor.
    Mooie kaart geworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel goed uit Yolanda.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heerlijk lief zoet kaartje! Hier zal de jarige zeker blij mee zijn! Lieve kleurtjes, leuk afdrukje en mooi afgewerkt, helemaal top!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een lief en vrolijk kaartje Yolanda, perfect voor een zesjarig meisje! Leuk met de paperpiecing!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel lief kaartje voor een 6 jarige dametje. En dan met een schattige Tilda erop moet het kaartje vast in de smaak vallen. Mooi het paperpiecen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje . Heelleuk die rise kleuren.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke kaart Yolanda! Heel lief en heel geschikt voor een meisje van 6. Daar zal ze wel blij mee zijn!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen