background

maandag 11 februari 2013

Allemaal hartjes ....

Hallo lieve "blogdinnen",
Allemaal weer heel erg veel dank voor jullie leuke reacties op mijn vorige bericht en WELKOM aan mijn nieuwe volg(st)er Gerdine. Hartstikke tof van je Gerdine! Ik ben zelf ook al een tijdje volg(st)er van Gerdine en als je even tijd hebt is het zeer zeker de moeite waard om even een kijkje op haar blog te nemen. Ze maakt heel mooie inspiratievolle kaarten.
 
Terwijl gisterenavond buiten het carnavalsfeest flink werd gevierd, heb ik binnen de rust opgezocht en ben aan dit kaartje gaan werken. Om toch een beetje in de carnavalssfeer te blijven heb ik deze uitbundige kleuren gebruikt. Wat ik overigens geen straf vind, een kaart stuur je o.h.a. toch om iemand op te vrolijken en dan doet kleur een hoop goed. Het idee om deze kaart te maken kreeg ik door de nieuwe challenge bij Liftchallenge #35!. Daar wilde ze deze keer hartjes op je creatie zien, haha zien jullie mijn hartjes? Ja, met deze challenge daar kon ik wel wat mee. Ik wist dat ik dit papier nog had liggen en het idee was dus al snel geboren. Verder heb ik hartstansen van MFT en Spellbinder gebruikt, een stempeltje van Different Colors met de tekst "Van Harte", heel toepasselijk. Nog wat strassteentjes, zien jullie het hartje in de hoek, haha. En toen vond ik mijn k(t)aart "hartig" genoeg. Dat was het weer voor deze mooie (witte) zondagmorgen, ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend. En voor de carnavalvierende onder ons ALAAF.

13 opmerkingen:

  1. Yolanda, je opdracht is geslaagd hoor! Harten, hartjes en nog eens hartjes! Heel erg leuk bedacht en gemaakt, echt heel mooi!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf kaartje, mooie frisse kleuren en lekker veel hartjes! Leuk dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartjes genoeg te zien, heel leuk gedaan. Lief kaartje, bedankt voor het meedoen aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke frisse kleuren.Mooi kaartje is het geworden en hartjes heb je genoeg gebruikt(lijkt mij). groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Yolanda,
    nou dat zit ook wel goed bij jou! Als dat geen hartjes zijn wat de klok slaat. Hier kun je niet omheen!
    lekker vrolijk ook en de ronde stans is prachtig!
    Ik hou die challenges niet allemaal bij hoor. dit is gewoon 'toevallig' omdat het deze week Valentijn is en er zoveel challenges met dat onderwerp waren.... Ach dan heb je nog eens iets te combineren.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kleurrijk kaartje, Yolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart Yolanda, leuke kleuren en hartjes genoeg!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk die felle kleuren, feest nog lekker ene dag door en dan morgen de laatste dag. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé, leuk je kaartje! Heerlijk vrolijk en lonkt al naar het voorjaar! Tof dat je meedoet met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je 'hartig' kaartje is leuk en lekker vrolijk!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen