background

vrijdag 22 februari 2013

 v lieve blogdinnen,
Even alleen twee berichtjes voor nu, maar voor mij wel heel leuke berichtjes. JEEEEH ... Ik heb gewonnen met mijn kaartje bij Elke Kaart Een Feestje ... hoe leuk is dat.
 
En ik wil heel graag maar liefst 5 nieuwe volg(st)ers VAN HARTE WELKOM heten op mijn blog. Antoinette, Tinie, Ans, Marlies en Polina (waar ik helaas geen blog van kan vinden). Dames allemaal heel erg bedankt dat jullie mijn blog de moeite waard vinden om te volgen, hartstikke tof vind ik dat.
 
Verder wil ik iedereen bedanken voor de leuke berichtjes die jullie achterlieten. Dat was het even, kort maar krachtig, maar ik vond het zeer de moeite waard om het even te vermelden en niet te wachten tot ik weer een kaartje ga posten.
 
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend.
 
Tot blogs,
Groetjes Yolanda

5 opmerkingen:

  1. Ja, ik las het Yolanda! Leuk hoor, gefeliciteerd!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, gefeliciteerd en veel plezier met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Yolanda enne bedankt voor het welkom heten.
    Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Yolanda. Heel leuk bedacht met die kleertjes zo. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen