background

vrijdag 22 maart 2013

Whole latte love

Hoi, hoi allemaal,
Allereerst wil ik dolgraag 3 nieuwe volg(st)ers, Judith, Diana en Karin Joan VAN HARTE WELKOM heten op mijn blog. Hartstikke tof van jullie dames!!
 
Ten tweede was ik helemaal blij toen ik een mailtje van Anja kreeg dat ik via de bloghop bij haar een kaartje gewonnen had voor de Knotsgekke Kaartdagen. Dat zijn toch leuke dingen voor de mens!! Ik heb het kaartje, verpakt in een mooie door Anja gemaakte kaart, inmiddels ontvangen, dus jullie weten waar ik zaterdag te vinden ben haha.
 
En als laatste mijn kaartje. Ik zag laatst op het blog van Heather deze leuke kaart (klik op haar naam en dan krijg je de kaart te zien die ik bedoel). Ik vond hem zo ontzettend leuk, ik moest hem gewoonweg liften. En dit is wat ik er van gemaakt heb. Dezelfde kaart, maar toch anders. Hoop dat jullie hem weer kunnen waarderen hihi.
 
Tot blogs,
Groetjes Yolanda B)
 

P.S.: wil je weten welke materialen ik gebruikt heb van Stampin Up ® ... neem dan weer even een kijkje op het blog van Stempelkraom. Laat je daar dan ook een kort berichtje achter? Zou ik heel erg leuk vinden, alvast bedankt!!

12 opmerkingen:

  1. Wat een gave lift, Yolanda! Erg leuk gebruik van de SU producten, ik ben inmiddels ook fan. Wat leuk dat je een kaartje won! Alvast fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer prachtig!! Heel veel plezier morgen op de beurs in Den Bosch, ik ga er ook naartoe, lekker genieten en nieuwe ideetjes opdoen. Fijn weekend! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave lift hoor!! Heel mooi, heel veel plezier morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart!! Erg mooi gelift!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan Yolanda! En geniet van je dagje beurs in Den Bosch!


    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Yolanda, Gefeliciteerd met je kaartje. Dat zijn nog eens de leuke dingen, he?! Ik zat helemaal te kijken naar je creatie, joh. Wat een mooie frisse kaart. Heel bijzonder. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een erg leuke kaart Yolanda, heel mooie lift, super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooi lift Yolanda, echt een leuke kaart! En hoe was het op de beurs??

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje, Yolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Yolanda!! Leuk een gratis kaartje voor de beurs!! Hoe was je dag gisteren?

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Yolanda,
    hartelijk bedankt voor je opmerking aangaande mijn onzichtbare foto's! Ik heb t nu gefixt. Maar zonder jouw opmerking, had ik t nu nog steeds niet door gehad, superbedankt!!
    Mooi kaartje weer, mooie compositie, love de wolkjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Yolanda
    Dank voor je leukereacties op mijn blog. Ik zie hier ook een aardige verslaving aan Su producten ;-) Mooie kaart, geweldige embossingfolder!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen