background

zondag 21 april 2013

Sweet Baby (2)

Hoi, hoi "blogdinnen"
 
Voordat ik verder ga met dit bericht wil ik eerst heel graag 5 nieuwe volg(st)ers VAN HARTE WELKOM heten: Gemma, Miranda, Willy, Inge en Miriam. Tof dames dat jullie mijn blog willen volgen!! Ik hoop dat we nog heel lang inspiratie bij elkaar op mogen doen ;)
 
Jullie herkennen dat vast wel ... veel maken maar geen tijd hebben om het even op je blog te posten. Zo ook bij mij dus, ik heb de afgelopen weken weer het e.e.a. voor verschillende gelegenheden in elkaar gefreubeld en het eerste dat ik graag met jullie wil delen is dit kaartje. Voor mij een heel bijzonder kaartje want ik heb het gemaakt voor een van mijn zussen die voor het eerst Oma is geworden van een geweldig mooie kleindochter! De trotse ouders heb ik het kaartje gestuurd dat ik op 1 maart al postte, maar hier nog een keer (in het klein er onder) laat zien.
 
 
 
Alle materialen die ik gebruikt heb zijn over het algemeen van Stampin Up ®. Behalve de gele "ruit" rand onderaan, die is van MFT, het geemboste kader heb ik gemaakt met twee Spellbinders, brad en "voetjes"-bedeltje zijn uit eigen voorraad.
 
Dat was het weer even voor nu. Ik hoop dat ik van de week weer even tijd heb om nog het e.e.a. te posten (kan ik mijn fototoestel eens leegmaken :)) en ook weer even gezellig bij jullie langs te komen.
 
Tot blogs allemaal,
Groetjes Yolanda B)

9 opmerkingen:

  1. Supermooie kaarten!!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart is deze zeg. SU spullen zijn erg leuk, ik heb er vanavond de eerste twee kaarten mee gemaakt.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij zie ik nu dubbel. Moet maar snel mijn oogjes sluiten. En niet meer in bed bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Vooral die tweede, had ik nog niet gezien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er schitterend uit!! Wat een mooi kaartje Yolanda, prachtig gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh, wat een super schattig kaartje voor de trotse opa en oma! En jij natuurlijk ook gefeliciteerd, dit maakt jou tot euh....oudtante, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, dat mooie kaartje herinner ik me! Erg gaaf, zeker ook de nieuwe die je laat zien. Heerlijke kleurtjes en een mooi design!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kaartje Yolanda, erg leuk gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is ook al zo mooi. Prachtig papier heb je gebruikt. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen