background

vrijdag 20 september 2013

Iets ouds, iets nieuws en iets geleends .....

Hallo allemaal,
 
Weer een tijdje geleden dat ik mijn blog bijgewerkt heb. Mijn goede voornemen om voortaan minstens 1 x per maand een bericht te plaatsen is er helaas (weer) niet van gekomen. Maar ... ik kwam er al snel achter bij het bezoeken van jullie blogs, dat ik niet de enige in blogland ben die daar momenteel last van heeft of heeft gehad. Gelukkig (voor mij) ben ik dus niet de enige. Je hebt allemaal wel eens perioden waarin drukte door gezin en werk even al je tijd opslokken en de hobby dus op een laag pitje komt te staan. Of dat je aan het eind van de dag zo moe bent, dat je nergens meer zin in hebt of om ook nog maar uberhaubt ergens aan te beginnen. Maar genoeg "gemekkerd", nu ga ik dus even de boel weer goed bijwerken. Ik heb wat nieuws, wat ouds en wat geleends. Scroll er maar weer op je gemakje doorheen. Hoop dat het weer de moeite waard is voor jullie om een bezoekje te brengen.
 
Voor ik verder ga, wil ik nog wel heel graag 3 nieuwe volgers VAN HARTE WELKOM heten: Wilma, Hobbydroom en Ineke. Lieve dames, hartelijk dank voor het gaan volgen van mijn blog, altijd weer leuk om nieuwe mensen te mogen begroeten. Dat we maar veel inspiratie bij elkaar mogen opdoen.
 
Soms weet ik niet precies alle namen van wat ik allemaal gebruikt heb, opzoeken kost veel tijd, maar wat ik zo uit het blote hoofd weet zet ik erbij.
 
Daar komt "ie":
 
Ik begin met de laatste nieuwe, want dat veroorzaakte groot feest in de familie ;) Mijn oudste neef (37) werd voor het eerst papa. Hij en zijn vrouw  werden gezegend met een geweldig mooie dochter. Dit kaartje is dus onderweg naar de Filippijnen! Ik weet nog niet of het aangekomen is ... spannend. 
 
 
Embossing folders zijn van Bij Oma Dee
Papier is Pebbles - Basics Collection van American Crafts.
Ronde hartjes die, banner, rompertje, bloem en blaadjes is van MFT
Rechthoek is een Spellbinder
Paars basic cardstock is van SU
 
IETS "GELEENDS"
 
 
Het idee voor deze kaart heb ik van Sandra
BEDANKT SANDRA voor de inspiratie!!
De tekst heb ik zelf op de computer gemaakt.
 
IETS "OUDS"
(daar bedoel ik uiteraard mee te zeggen dat ik deze
 kaarten al een hele poos geleden heb gemaakt ;))
 
De meeste materialen die ik voor deze
kaarten gebruikt heb zijn van SU, MFT,
Memory Box en Eline.
 
 



 

 
 


 
Mijn eerste "spatjeskaart" hahaha, niet zo heeeel erg goed gelukt! 

 
ZOOOOO, dat was het weer voor deze schone vrijdagmorgen. Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden even een kijkje te komen nemen. Ik ga niet zeggen "tot snel", laat ik het maar houden bij:
 
 "TOT BLOGS"
liefs en groetjes van
Yolanda B)

21 opmerkingen:

  1. Wat een collectie!
    Super leuk weer alles te bekijken!
    Ziet er top uit!

    Grts.!neke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt het met al die kaarten in één klap weer goedgemaakt! Het zijn stuk voor stuk mooie kaarten! Hopelijk krijg je weer wat meer tijd voor je hobby..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je weer terug bent in blogland! & wat lief dat je ons persoonlijk welkom heet. maar wat een geweldige kaartjes heb je gemaakt!! wauw wij zijn er helemaal weg van :)

    Een fijn weekend toegewenst!
    Liefs van De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn je weer te zien in Blogland, Yolanda, en zo te zien heb je nit stil gezeten. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Zien er allemaal prachtig uit!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee Yolanda, Leuk om weer wat te mogen bewonderen op je blog! Geweldige serie kaarten laat je zien! Stil gezeten heb je in ieder geval niet:)) Herkenbaar hoor niet altijd tijd voor het bloggen en hobby. Vins je babykaartje een scahtje!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om weer iets van je te zien Yolanda! Supermooie kaartjes zijn het allemaal!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt absoluut niets tilgezeten! Leuke kaarten serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Yolanda,
    Wat een prachtige serie kaarten, de een nog mooier dan de andere, super zeg, ik vind de SU kaarten prachtig, zo mooi en dat kan ik dus echt niet..fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hemel, maar wat een productie! De een nog mooier dan de ander. Als je nou die kaarten een voor een in een bericht duwt en inpland, lijkt het net alsof je er iedere week 2x bent!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Yolanda. Wat prachtige kaarten. Ze zijn allemaal erg mooi gemaakt en bedacht. Simpel en clean kan ook erg mooi zijn. Goed geslaagd. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaarten zie ik hier langskomen!! Erg leuk gedaan, Yolanda!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat dacht je dan doe ik het gelijk goed? Mooie kaarten heb je gemaakt . Je hebt zeker niet stil gezeten. Plezier in je je hobby hebben is het allerbelangrijkste toch. Ook al ben je niet zoveel in blogland. Groeten. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo, dat is lekker binnenkomen bij jou!!
    Wauw, prachtige kaarten, stuk voor stuk!!
    Je stijl is ontzettend gaaf en ik denk dat de ontvangers er allemaal erg blij mee zijn!
    Gefeliciteerd met je nieuwe (achter) nichtje, ook al zit ze heel ver weg!
    Blijft bijzonder een nieuwe wereldburger. :-)
    Enne, dat van dat bloggen kan ik me helemaal in vinden.
    Er zijn inderdaad van die momenten waar andere zaken voorrang krijgen....
    Fijn om weer wat van je te horen en te zien!!

    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik las het al in je reactie op mijn blog, en ik heb je dan ook gemist, hoor. Maar gelukkig ben je terug met meteen een grote klap! Wat een gave kaartjes laat je zien hier. Waar ik vooral weg van ben zijn die met de combinatie wit/rood en blauw! Maar ze zijn stuk voor stuk erg gaaf, Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kijk, maar als je dan weer terug bent is het héél erg de moeite waard, wat een mooie kaarten heb je gemaakt. Je babykaartje is zo lief met die embossingmallen. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou, tijdje niet gepost zeg je, maar kijk nou wat je allemaal in 1 blogpost plaatst. Wat geweldig, echt waar! Dat rompertje, zo mooi en lief gemaakt. En die kaart met de paraplu is wel mijn favoriet uit deze serie kaartjes. Leuk om hier weer even rond te kijken, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Yolanda,
    ik weet bijna niet waar ik eerst moet kijken. Je babykaart is prachtig en de een na onderste is ook beeldschoon! EN alles wat er tussenin zit ook.
    Wel leuk dat je dan in 1 post zoveel laat zien. Ik zet liever regelmatig iets op mijn blog. Ach zo zitten we er allemaal anders in...
    Groetjes en sterkte met alles waar je druk mee bent!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gelukkig heb je wel nog wat tijd gevonden om te freubelen. Erg mooi, wat je hebt gemaakt. Het rompertje op je eerste kaartje vind ik helemaal geweldig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Yolanda,
    Ik zag dat je volger bent geworden van mijn blog...leuk!! Welkom welkom!
    Ik ben natuurlijk gelijk op jouw blog komen rondkijken......jeetje wat een boel kaarten tegelijk! En stuk voor stuk juweeltjes joor!! Ik weet wel zeker dat ik bij jou een hoop inspiratie kan opdoen, en ben ook gelijk bij jou volger geworden.
    Fijne zongag , groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou, je hebt in ieder geval niet stilgezeten!! Alleen het plaatsen van zo'n bericht kost soms heel wat tijd, maar ik geniet toch elke keer weer van je leuke berichten en de vele kaarten die je laat zien. Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Yolanda, soooheeee....jij hebt toch niet stil gezeten hoor! Het bloggen lukt mij ook niet met enige regelmaat maar dat is inderdaad ook niet het belangrijkste. Gefeliciteerd met de familie-uitbreiding, erg leuk kaartje heb je gemaakt voor de kleine meid. Het 'geleende' kaartje ziet er ook prachtig uit. En dan de oudjes: die mogen er allemaal zeker wezen, wat een leuke kaartjes heb je gemaakt!! Schitterend om dat alles bij elkaar te zien.
    Nog bedankt voor je erg leuke reactie op mijn 'mooie rooie'!!! ;)
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen