background

maandag 6 augustus 2012

Friendship

Voor de onderstaande kaart heb ik gebruikt gemaakt van deze sketch


Dit is het resultaat, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden ;-) ?


Papier is een paperpad van Bazzil en heet 
Vintage Marketplace. Heb ik gekocht bij
www.doeading.nl
Bootje = van de Lr0199 Creatable Classic boats 
van Marianne Design, en het Hart = een Cheery
Lynn stans
Tekst heb ik op de computer gemaakt (is ook een bestaande stempel),
maar dan zonder de streepjes rondom en het bootje linksonder er op.


Verder nog een vilten ankertje gebruikt, dat had ik nog ligggen en kwam nu wel goed van pas. De drie hartjes rechtsboven in de hoek komen uit de hart stans. Wit golfjes lint van de Xenos. De cirkels zijn dezelfde Spellbinders als bij de vorige kaart. Effen papier is van Bazzil, ik weet helaas niet hoe het heet. En tot slot ook hier de Die-namics Fishtail Flags STAX gebruikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten