background

maandag 6 augustus 2012

JUST FOR YOU


Nog even profiteren van de tijd die ik nog heb alvorens de schoolvakantie weer voorbij is. Dit is de laatste week :-(

Deze keer heb ik onderstaande sketch gebruikt om een kaart te maken.



Ik heb de kaart twee keer weergegeven in verschillende belichting omdat ik de kleuren bij de eerste kaart wat flets vond. Dit is heel mooi dubbelzijdig bedrukt papier van Authentique. Hier heb ik de "Lovely" en "Beautiful" gebruikt. Ik heb het bij www.hobbidee-breda.nl gekocht. 

Voor de effen kleuren heb ik Bazzil cardstock gebruikt: Yam (oranje) en Aqua (groen/blauwe kleur)  www.beashobbyplaneet.nl.

De "pareltjes" heb ik gemaakt met een Pearl Maker kleur geel www.hobbidee-breda.nl.



 De rozet heb ik gemaakt met de
 Lr0129 Creatable Bloemen
onderlegger van Marianne Design
De tekst heb ik op de
computer gemaakt.

 
 bloemetje = van de
Lr0111 Creatable Frame recht
blaadje = van de   
Lr0106 Creatables Flora 2
beide van Marianne Design.


Verder nog gebruikt:

Die-namics Fishtail Flags STAX   
 Classic Circles SmallClassic Scalloped Circles Small
                                                

Geen opmerkingen:

Een reactie posten