background

donderdag 25 oktober 2012

Met oprechte deelneming

Vreselijk triest nieuws. De papa van een vriendinnetje van mijn jongste dochter is helaas, na 2 jaar hard knokken tegen kanker, toch nog overleden. Hij was pas 46 jaar. Twee kleine kinderen. Hoe oneerlijk kan het toch gaan in het leven. Ik heb deze kaart met heel veel verdriet in mijn hart gemaakt. De boom staat voor de man zelf, hij was een boom voor zijn vrouw en kinderen, voor en tijdens de ziekte waar hij door getroffen was. 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Soms is het idd heel oneerlijk. Mooi tsijlvolle kaart is Yolanda.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vreselijk 2 jonge kinderen achterlaten. Hele mooie kaart. Ik kan me echt voorstellen met hoeveel verdriet je die gemaakt moet hebben. Wens ze sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen