background

dinsdag 16 oktober 2012

STAMPIN UP INFODAG

Zaterdag 13 oktober was het dan (eindelijk) zover .... Stampin 'Up® infodag.  Agnes had een zaaltje kunnen regelen in haar woonplaats Oudenbosch, waar wij: Tanja. Miranda, Marijke en mijn persoontje dus,  door haar en haar zus Carin (http://scrapkraom.blogspot.nl/) onder het genot van een lekker kopje koffie verwelkomd werden. 
 
Tanja had heel wat Stampin Up producten meegebacht waarover ze uitleg gaf en die we mochten bewonderen en uitproberen, want ze had voor een ontzettende leuke Make & Take gezorgd. Tussendoor kwamen er nog wat mensen aan die ook gezellig met de Make & Take meededen. Het werd al met al een leuke, leerzame en gezellige dag die zeker, naar ieders mening,  voor herhaling vatbaar is.


 
 
 


 

 De Make & Take bestond uit dit leuke doosje
 






Dankjewel
Tanja,
Agnes
 en
Miranda http://stampinutopia.blogspot.nl/
voor de gezellige dag


 

 
 

8 opmerkingen:

  1. Mis ik alleen een dankjewel aan mijn naam. Want ik heb deze dag ook mede georganiseerd.... Maar een leuke dag, dat was. En het was leuk om jou in het echie te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh Miranda, dat is geen slimme zet van mij he. Dat ga ik meteen rechtzetten hoor want dat is niet met opzet gedaan. Ik vind het ook tof dat ik met jou kennis heb gemaakt, je bent een leuke, maar wat ik belangrijker vind een eerlijke meid. Daar heb ik respect voor. Duizendmaal SOLLY (LL met opzet = grapje binnen ons gezin) Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er super leuk uit jammer dat ik niet kon vanwege beurs maar ik kom de 28 oktober.
    Gr, Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf project, leuk geworden, joh! Ziet er ook uit als een gezellige en leerzame dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker voor herhaling vatbaar, wat was het gezellig. Veel geleerd over de producten van stampin'Up en leuk om jou in het "echt" te ontmoeten.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahahaha, kijk dat is een mooie goedmaker!! hahaha, thanx! En ja, eerlijk ben ik graag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schön Dich auch kennengelernt zu haben. Und auch für mich war es ein wunderschöner geselliger Tag.. Gerne wieder.

    Leuk om te weten ook te hebben(?). En voor mij was het een heel mooie en gezellige dag .. graag weer.

    Groetjes Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo te horen een gezellige dag. Geweldig dat Stampin Up nu ook hier verkocht wordt. Ze hebben mooie dingen. Je hebt er al gave dingen meegemaakt. Leuk hoor. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen