background

zondag 6 januari 2013

Welkom thuis ...

Vandaag alvast een "Welkom thuis" kaartje in de bus gedaan bij mijn zus. Al voor de kerstdagen is ze met haar man en dochter naar de Filippijnen afgereisd, om op de trouwerij van haar zoon en schoondochter te kunnen zijn. Ze komen dinsdagochtend terug en omdat ik geen kans zie, i.v.m. mijn werk, om die dag even langs te gaan verwelkom ik ze met dit kaartje. En natuurlijk om hun te laten weten dat we allemaal heel blij zijn dat ze terug zijn. Het papier is een mengeling van Marianne Design en Echo Park. De achtergrond heb ik geembost, vond de rondingen wel leuk bij het slakkenhuisje passen. Het oranje randje is een gehalveerde bloemenstans van Martha Stewart. De tekst heb ik op de computer gemaakt en uitgestanst met een MFT Fishtail Flags stans. En het slakje is van, hoe kan het ook anders, Stampin' Up!® uit de serie Button Buddies.
 
Button Buddies





2 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan, wat een vrolijk en warm welkom.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en vrolijk kaartje Yolanda, een leuk welkom thuis voor je zus!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen