background

vrijdag 28 december 2012

Getrouwd.

Mijn neef gaat trouwen en als cadeautip vragen ze een envelopje met geld inhoud. Nou, alleen een envelopje dat gaat het niet worden he. In een envelopje hoort ook een kaartje en daarin de inhoud, ja toch. Dus ik ben voor hun aan de slag gegaan om iets moois te maken. Het is een ontwerp waarmee ik in de top 3 zat bij Lift Challenge en nu zeer van pas kwam.
 
 
Scroll je ook nog even naar beneden, daar vindt je nog meer dat ik nog niet zolang geleden gepost heb.

9 opmerkingen:

  1. Ja ik ken die lift, die was heel leuk om te doen. Deze is ook heel mooi, zeker met dat rode lint erbij.
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk ik even niet op blogger plaats jij mega veel kaartjes haha. Tjonge je hebt niet stil gezeten met freubelen. Gaaf de serie kerstkaarten! En woow het geboortekaartje met rompers lijkt idd veel op die van mij, dat is toevallig!! Dit is een heel mooi en stijlvol kaartje voor een bruidspaar!! Wens je alvast een fijne jaarwisseling en een goed en creatief 2013!!

    Liefs, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartjes laat je hier allemaal zien Yolanda, hele leuke kerstkaartjes en geboortekaartjes!
    Een hele fijne jaarwisseling!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke creaties Yolanda, deze kaart is ook super!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jou alle moois toegewenst. Dat we maar veel knutseltijd mogen hebben! Ik heb weer veel gemist bij je zeg! Wat een mooie kaarten. Zoveel leuke, en schattige kaartjes heb je weer gemaakt. Ik ga eens checken of ik wel volger bij je ben, kan toch niet dat ik zoveel mis....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook de beste wensen voor 2013. :))
    Wat een gave embossingmal heb jij gebruikt voor je kaartje. Hij is super leuk.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen